Ahoy Rotterdam

Hostesses Ahoy Rotterdam

De hostesses van MDC Events staan regelmatig op de vele verschillende beurzen, congressen en evenementen in de Ahoy Rotterdam en kennen de locatie goed. Onze hostesses hebben alles in huis om u en uw gasten perfect van dienst te zijn in Ahoy Rotterdam.

Ahoy Rotterdam hostesses
Rotterdam Ahoy, Ahoyweg 10. 3084 BA, Rotterdam, +31 90) 10 293 33 00

Áhoy Rotterdam is een van de bekendste en grootste overdekte evenementenlocaties van Nederland. Het hele jaar door worden er beurzen, concerten, congressen en overige evenementen georganiseerd. De accommodatie is gelegen aan het Zuiderpark in Rotterdam. In totaal beschikt de evenementenlocatie over zes hallen met een totale oppervlakte van 30.000 m2. Door gastvrouwen in te zetten zullen uw gasten hartelijk ontvangen worden en weten zij ten allen tijde waar ze wat kunnen vinden.

Waarom hostesses inzetten op uw evenement?

Wij kunnen uw wensen in kaart brengen en u adviseren hoe uw gasten het best kunt ontvangen en of verwelkomen tijdens een beurs of congres in Ahoy Rotterdam.

Onze gastvrouwen zorgen ervoor dat de hospitality van uw evenement in Rotterdam Ahoy tot in de puntjes verzorgd is. U hoeft geen zorgen meer te maken over belangrijke taken zoals het ontvangen en uitzwaaien van uw gasten. Onze hosts en hostessen zijn goed opgeleid, en ervaren in het hosten bij de locatie Ahoy Rotterdam. Naast dat zij uw gasten welkom heten, zullen ze de weg wijzen, gesprekken aangaan, informatie over het event verstrekken en uw dienst of product promoten.

Waarom kiezen voor MDC Events

Bij ons ervaart u het verschil! Wij creëren, produceren en coördineren. Alles om uw boodschap over te brengen. Iedere opdracht die wij uitvoeren is maatwerk. We besteden veel aandacht  aan alleen maar goed en hoog opgeleide, professionele hosts en hostesses, welke door hun ervaring en opleiding bekend zijn met alle “in en outs” op hospitality gebied. Zo zorgen we ervoor dat de hostessen bekend zijn in de omgeving van het evenement, de evenementenlocatie zelf en een passende uitstraling hebben bij uw bedrijf.

Ook horen we graag waarop u de gastvrouwen wilt selecteren. Hierbij kunt u denken eisen zoals leeftijd, speciale vaardigheden, talen, productkennis en uitstraling van de persoon. Dat wij keer op keer de juiste match maken wil blijken uit referenties van onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan acties om de merkbekendheid van uw bedrijf te vergroten, tips & trics om uw stand op te laten vallen bij de bezoekers en ervoor zorgen dat de doelgroep de informatie ontvangt op een effectieve wijze. Ook zorgen wij ervoor dat de juiste mensen op tijd op de juiste plek staan en kunt u de briefing geheel aan ons overlaten. Ons personeel is vooraf het evenement voorzien van de benodigde informatie betreft uw bedrijf of product zodat zij uw gasten te woord kunnen staan. Samen zorgen we ervoor dat het event vlekkeloos zal verlopen.

Offerte aanvragen bij MDC Events

Bent u benieuwd wat MDC Events specifiek voor uw bedrijf kan betekenen? Aarzel dan niet en neem vandaag nog contact met ons op. Wij zijn telefonisch bereikbaar op 06 14 5252 11van 09:00 tot 18:00 uur. Of laat ons via het contactformulier of offerte aanvraag de datum van het evenement, aantal gastvrouwen – en heren dat u nodig heeft en andere specifieke wensen weten. Wij nemen dan direct contact met u op.